کد خبر: ۲۳۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
نیلسون که سه فصل سابقه بازی در خط دروازه پرسپولیس را دارد در دوره حضورش عملکرد بسیار درخشانی در پرسپولیس داشت.

به گزارش همشهری آنلاین پس از جدایی یحیی گل‌محمدی، وسلی ننکا، مربی گلرهای برزیلی کادر او نیز از پرسپولیس جدا شد تا سرخ‌ها نیازمند جذب یک مربی دروازه‌بان‌ها نیز باشند.

در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی آینده پرسپولیس مشخص نشده، شایعاتی در خصوص پیوستن نیلسون کوریا به پرسپولیس به عنوان مربی گلرها به وجود آمده است.

نیلسون که سه فصل سابقه بازی در خط دروازه پرسپولیس را دارد در دوره حضورش عملکرد بسیار درخشانی در پرسپولیس داشت و از محبوبیت بالایی هم میان هواداران این تیم برخوردار است.

در همین خصوص با نیلسون گفت‌وگویی کوتاه داشتیم تا در مورد احتمال پیوستنش به پرسپولیس بپرسیم. نیلسون پاسخ‌های کوتاه و جالبی به سوالات ما داده است.

نیلسون در پاسخ به اینکه آیا از پرسپولیس به او پیشنهادی رسیده یا خیر گفت: خیر، این مطلب درست نیست و پیشنهادی مطرح نشده است.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه گفته می‌شود او مربی دروازه‌بان‌های قرمزها خواهد شد یا نه گفت: خیر، من سرمربی هستم، نه مربی دروازه‌بان‌ها!

نیلسون کوریا راجع به اینکه آیا اصلا تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران دارد یا خیر گفت: من دوست دارم که به ایران برگردم. دلم برای این کشور تنگ شده است و تمایل دارم که در ایران مربیگری کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار